Актуальним питанням на сьогодні залишається інформованість та освіченість учнів щодо пожежної охорони. Тому 29 квітня педагогом-організатором Ерікою Григаші проведено проведено бесіду «Пожежна безпека для всіх і для кожного», приурочену Міжнародному дню пожежників. З розповіді педагога ліцеїсти дізнались про історію професії та цікаві факти; переглянули добірки цікавих відео: як працюють вогнеборці під обстрілами, як працюють рятувальники; про волонтерів-пожежників за кордоном. На завершення бесіди, учням пропонувалась загадка-квест «Як вчинити у ситуації, коли знаходиш вибухонебезпечні предмети», тим самим повторено правила пожежної безпеки та звернено увагу на небезпечні наслідки вибухових речовин.
Про Чорнобиль не говорять у минулому часі, бути обізнаним, вшановувати пам’ять жертв радіаційних аварій та катастроф — це настанови сьогодення. Щороку до пам’ятного дня техногенної катастрофи на Чорнобильській АЕС у ліцеї проводяться виховні години, де обговорюються питання роботи щодо охорони навколишнього середовища, переглядаються документальні фільми про Чорнобиль, здійснюється перегляд тематичної літератури. У підсумку тематичної виховної години, яка проводилась педагогом-організатором Ерікою Григаші, учні дійшли до висновку, що кожен має завжди пам’ятати про героїв Чорнобиля, які ціною свого здоров’я та життя зупинили одну з найстрашніших в історії людства техногенних катастроф – аварію на Чорнобильській атомній станції.
Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символічним святом любові та турботи за наш спільний дім. Цей день є особливою нагодою поговорити з учнями про важливе – про захист навколишнього середовища заради збереження Землі, показати,що кожен з нас може почати дбати про довкілля зараз.
Тому з ліцеїстами 1 та 2 курсів вчителем біології та екології Тетяною Кіш було проведено ряд заходів присвячених цій події, зокрема:
–перегляд презентації до Всесвітнього дня Землі, під час якої першокусники дізнались про унікальність нашої планети і вплив людини на довкілля;
–вікторину до Всесвітнього дня Землі, де другокурсники показали свою кмітливість,знання,бажання перемагати;
–гру екологічного змісту «Сортуємо сміття», де ліцеїсти вчилися сортувати сміття в залежності від матеріалу.
Ліцеїсти разом з учителем методом “мозкового штурму” пропонували безліч оригінальних ідеї щодо повторного використання таких речей, як картонні коробки, пластикові пляшки, одяг, пошкоджені речі з метою меншого забруднення нашої планети.
Також учні долучились до захисту проєктів з тем: “Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я”, “Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я”, “Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я”, які презентували на уроках біології.