З 08 лютого по 12 лютого в ліцеї було проведено тиждень хімії, який передбачав розвиток пізнавального інтересу учнів, розширення та більш глибоке засвоєння матеріалу програмних тем, розвиток самостійності учнів, розвиток почуття співпричетності та відповідальності за доручену справу; розвиток творчої особистості учнів.
З вихованцями ліцею-інтернату було проведено конкурс «хімічних стіннівок», виставку малюнків: "Заборонені продукти харчування".
Також захоплювала учнів «хімічна перерва», під час якої відбувалася демонстрація дослідів: дим без вогню, вулкан, «фараонові змії», читання тексту на вогні та ін.
Видатний педагог А.С. Макаренко зазначав: “Гра дає дитинi радiсть. Це буде або радiсть творчостi, або радiсть перемоги, або радiсть естетична”. І справдi, якщо вникнути в суть, то виявиться, що фiнал кожної з них, крiм усього iншого, обов’язково повинен показати, хто з учасникiв краще знає предмет, хто кмiтливiший чи спритнiший тощо.
З цією метою з ліцеїстами було проведено хімічну вікторину «Хімія і Ко», конкурс «Чи знаєте ви хімію», всі дізналися які здобутки хімічної науки стали можливими тільки завдяки тісним зв’язкам хімії з іншими науками, Сучаснi хімічні iгри збагатили й пожвавили проведення предметного тижня хімії . Завдяки iграм у дiтей зростає інтерес до навчання.
9.лютого вчителем хімії з ліцеїстами був проведений Майстер-клаc на тему: «Шкода чи користь від «улюблених» продуктів?!», мета якого була вивчити склад «улюблених продуктів» та теоретично прийти до висновку щодо шкідливості їх споживання; експериментально перевірити їх, «не доброзичливі» для нашого здоров’я, властивості, довести їх руйнівну дію; розвивати у дітей і дорослих вміння аналізувати інформацію про склад продукту та здатність протистояти спокусі щодо його споживання; пропагувати здоровий спосіб життя серед шкільної молоді, усвідомлено дотримуватись здорового способу життя, розвивати і пропагувати важливі здоров'язберігаючі життєві компетентності .