Формування ключових та стійких компетенцій у дітей про безпечну поведінку у час війни та після її завершення – одне з головних завдань батьків та освітян.З 24 лютого 2022 року питання безпеки вийшло на інший рівень. Нині воєнні ризики є частиною життя, тому маємо бути готовими захистити себе і дітей.
У рамках плану виховної роботи та з метою формування інформаційної грамотності, 6 та 7 березня з ліцеїстами 1 та 2 курсів проведено тренінг «Інформаційна гігієна під час війни». У ході заходу розібрали такі питання: як зміцнити інформаційний імунітет; як працює російська пропаганда, зокрема в соціальних мережах; що таке інформаційно-психологічні операції ворога і як їм протистояти; чому важливо бути обізнаними та не стати об’єктом маніпуляцій; яким джерелам інформації можна довіряти, які ресурси використовувати для їх перевірки.Ліцеїсти дізнались, яку інформацію не можна поширювати під час війни, як не натрапити на шахраїв в інтернеті при купівлі товарів, перерахуванні коштів на лікування, донатах для ЗСУ. Обговорювали також як захиститися від фішингових атак, чи варто спілкуватись в соціальних мережах з незнайомими людьми й до чого може призвести таке спілкування, як зберегти конфіденційність інформації про себе, про кіберзлочини та інфотерор.
Окремим питанням, на якому акцентувалася увага ліцеїстів – це молодіжна агресивна субкультура ПВК «Редан», участь у якій може мати негативні наслідки.Загалом ліцеїсти були ознайомлені із законодавчими аспектами проведення масових заходів, особливо під час дії воєнного стану в країні, та юридичною відповідальністю за вчинені правопорушення.