12 квітня, на виконання листа департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОВА та на запрошення силових структур, начальник ліцею полковник Юрій Захаров, офіцери-вихователі та кращі ліцеїсти відвідали виставку військових трофеїв «Портал у війну: на лінію вогню», яка відбулась в УЖНу в м.Ужгороді. Ліцеїсти уважно роздивлялись експозицію трофеїв з фронту, проникливо споглядали фотовиставку «Війна очима гірського піхотинця», із захопленням долучились до кулінарного майстер-класу польової кухні, пройшли тренінг з тактичної медицини, майстер-клас з аеророзвідки та інші інтерактиви.
По завершенню заходу, організатори виставки – 10 окрема гірсько-штурмова бригада «Едельвейс» подарували нашому ліцею прапор з їх символікою, всі зробили пам’ятне фото на згадку.
Колишні вихованці, а зараз – офіцери силових структур, перебуваючи у відрядженні або у відпустці, заходять до рідного ліцею. Так, 12 квітня до нас завітав Копин Юрій, випускник 2019 року, який провів зустріч з ліцеїстами 1 та 2 курсів, розповів про своє навчання та про переваги військової служби у 7-му прикордонному Карпатському загоні ВПС «Шагині» у Львові. Основна думка, яку прагнув донести відвідувач, полягала в тому, що на сьогодні ліцеїсти мають усвідомити, що військовий ліцей – це перша сходинка до закладення ґрунту у виборі професії. А справжнім професіоналом своєї справи вони стануть тільки тоді, коли будуть вчитися упродовж всього професійного життя, розвиватися і працювати над собою.
11 квітня футбольна команда ліцею активно долучилися до першості міста з футболу серед команд ЗПТО, ЗФПО, ЗВО. В напруженій боротьбі наші спортсмени здобули перемогу – 2 місце! Вітаємо! До змагань ліцеїстів готував вчитель старший викладач фізичної підготовки Василь Папіш.
Отож, злагоджена гра нашої команди показала, що перемогу справді можна здобути, коли всі працюють пліч-о-пліч.
8 квітня у ліцеї проведено мультимедійний екскурс: «Що я знаю про Україну», до якого входили патріотичні вікторини, розповіді ліцеїстів про поняття «патріотизм», відеоролик про маленьких українців, які своїми силами допомагають українським воїнам. Так, питання вікторини стосувались найвідоміших культурних та історичних пам’яток архітектури України, унікальних фактів і здобутків української історії, найславетніших історичних постатей нашої держави.
Проведення здавалося б, простих на перший погляд вікторин, на які учні відповідали майже не замислюючись, показало, що учасники освітнього процесу володіють кістяком загальнонародних традицій, з усвідомленою громадянською позицією та відповідальністю.